Avrupa Rüyası ile Otobüsle Avrupa Turu Deneyimim #1 MERVE ÜN

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu ile tek seferde Avrupa kıtasının tamamına yakınını gezen katılımcımız Merve ÜN bugün bizlerle. Merve, size Avrupa Rüyası hakkında en çok merak ettiğiniz soruları yanıtladı! İyi okumalar...

Avrupa Rüyası katılımcılarından Merve ÜN, merak edilen soruları cevaplıyor

28 yaşında matematik öğretmeniyim. Mersin’de yaşıyorum. Gezmeyi eğlenmeyi seven, hayatın her anından tad almayı seven bir matematikçiyim diyebilirim.

avrupa rüyası otobüsle avrupa turu katılımcı deneyimi merve ün

Her yolculuğun güzel bir başlangıcı vardır elbet! Merve'nin Avrupa Rüyası ile tanışma öyküsü

Avrupa Rüyası EKO turuna katıldım. Benim en büyük hayalimdi sırt çantamla dünyayı gezmek. Eee bir yerden başlamak gerekiyordu tabi bu da Avrupa Rüyası ile oldu. Daha önce yurt dışına çıkmıştım tabi ama bu şekilde kapsamlı ve uzun değildi.

İnternetteki reklam sayfanızı gördüm başka bir arkadaşım daha görmüştü onlarla konuştuk sonra onlar ayarlayamadılar tarihleri o yüzden gelemediler. Bende ne olursa olsun hayallerimi ertelememeliyim dedim ve whatsapptan yazdım. Salih Bey sağolsun, çok yardımcı oldu. Hatta o ikna etti diyebilirim. Sonuçta ne olursa olsun kafada bir takım sorular oluyor. Umarsızca sorduğum her soruyu cevapladı. Sonrasında ilk taksiti hemen yatırdım, yoksa düşündükçe gitsem mi napsam şöyle mi böyle mi olacak derken kalacaktı. Bende başvurumu yaptım, böylece başladı.

avrupa rüyası otobüsle avrupa turu katılımcı deneyimi merve ün 5

Tek başına seyahat etmek denilince birçok kişi tereddüt ediyor ve seyahat planlarını erteliyor!

Avrupa Rüyası turumuza tek başına katılan Merve'nin deneyimi ve önerileri

Bence kesinlikle müthiş bişey! Kesinlikle denemeli herkes. Her çiçekten bal alırmış gibi oluyor biraz. Bir kere, hem kimseye bağlı değildim; hem de bir çok kişiyle beraber olabilme imkanım oldu. Yeni insanlarla tanıştım, güzel arkadaşlıklar kurdum ve bi kısmıyla hala görüşüyoruz aktif olarak.

Zaten insanlar şunu düşünmeli; bu tura katılırken oraya herkes gezmeye yeni yerler görmeye eğlenmeye geliyor. Tek amaç bu yani, gezip eğlenip yeni yerler görmek. Eee amaç bu olunca da kimse birbirini tanımasa bile çok güzel bi sonuç çıkıyor ortaya. Yeni yerler yeni insanlar yeni şehirler yeni arkadaşlıklar…

avrupa rüyası otobüsle avrupa turu katılımcı deneyimi merve ün 1

Şehirleri gezerken tarihini de öğrenmek gerekiyor.

Avrupa Rüyası'nın profesyonel rehberleri ile şehirleri gezme deneyimini Merve'den dinleyelim

Bizim rehberimiz tek kelimeyle süperdi. Burdan rehberimiz Burak’a kucak dolusu sevgiler, az uğraşmadı bizimle. Her gittiğimiz şehirde ülkede istisnasız hiç bişeyi atlamadan, herkesin sorduğu sorulara itinayla cevap verdi.

Ayrıca her şehirde nerde ne ucuza ve güzel yenir, ne içilir, nerden ne alınır, şehrin en meşhur ürünü ve ne dönüşte götürebileceğimiz hediyeliklere kadar yardımcı olduğu için gönüllerde taht kurdu diyebilirim.

Seyahate çıkarken herkesin hayalini kurduğu bir şeyler oluyor.

Avrupa Rüyası ile her gün başka şehirde uyanma deneyimi için Merve'nin yorumu

Dedim ya benim hayalimdi zaten bu. Ama program öyle güzel düzenlenmiş ki şehirlerde geçireceğimiz vakit tamamen şehre uygundu. Ve evet,  her güne başka bi şehirde uyanmak kimsenin itiraz edemeyeceği gibi müthiş bir duygu! (Bazen sabah uyanınca ‘bugün nerdeydik ya?’ dediğimiz günler oldu tabi J)

Tura katılırken tabiki bunların hepsi bir soru işaretiydi ama herkes şunu bilmeli ki yurtdışındaki oteller, Türkiye'deki gibi ultra lüx olmuyor netice de bi gece alıyoruz en önemlisi temizlikti. O konuda da hiçbir problem yaşamadık. Tabiki ufak aksaklıklar olsa da rehberimiz Burak Bey halletti.

avrupa rüyası otobüsle avrupa turu katılımcı deneyimi merve ün 3

Avrupa Rüyası'nın hediye turları ile ekstra ücret ödemeden rüya gibi yerler keşfedin.

Merve, Avrupa Rüyası’nın hediye ettiği ekstra turları için ne diyor ?

Kesinlikle extra hiçbir ücret ödemedik. Yapılan ekstra turlar, tur enasında piyangodan Euro çıkmış gibi bişey oluyor tadından yenmedi yani!

Avrupa Rüyası turlarına katılmak isteyenlere Merve'nin tavsiyesi

Ne kadar ömrümüz var ki hayatta! Kaçımız günlük hayat temposundan ordan oraya koşturmaktan hayallerimize isteklerimize vakit bulabiliyoruz ki? Avrupa Rüyası bi pencere açıyor size, bak burası da var böyle insanlar da var diyorsunuz. Gezdikçe yeni yerler gördükçe dünya çok küçükmüş gibi geliyor artık... Daha da önemlisi korkmuyorsunuz artık yeni yerler görmekten tek başına dünyaya açılmak için bir kapıdan geçmiş oluyorsunuz! Aklının ucunda kenarında "acaba yapabilir miyim?" sorusu olanlar hiç düşünmesin, ertelemesin! Bir rüya olmaktan çıksın Avrupa Rüyası ile gerçek olsun bence!

avrupa rüyası otobüsle avrupa turu katılımcı deneyimi merve ün 4

Merve, Avrupa Rüyası ile hayallerini gerçekleştirdi!

Peki, Merve'nin bir sonraki rüya rotanız neresi mi?

Bir sonraki rotam, Endülüs ve Fas olabilir! (Endülüs Rüyası) Tabii, İskandinav da seçenekler arasında ona bakıcaz. Gidilecek daha çok şehir görülecek daha çok yüz var ne de olsa! Sevgilerle...

YORUMLAR

  • Henüz yorum yok.

YORUM YAP